Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 801004452012 | MESLEKİ İNGİLİZCE III | Seçmeli | 4 | 7 | 4 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
İletişim alanındaki İngilizce literatürü takip edebilmeye dayalı temel İngilizce bilgisinin edinilmesi.
|
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Yrd. Doç. Dr. Aslı Favaro |
Öğrenme Çıktıları |
1 | İletişim alanına ilişkin kavramların İngilizcelerini öğrenebilme | 2 | İletişim alanına ilişkin teknik kavramları kullanabilme | 3 | İletişim alanındaki yazılı İngilizce metinleri anlayabilme | 4 | İletişim alanındaki akademik metinleri anlayabilme |
|
Öğrenim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
İletişim çalışmaları alanında yazılı sözlü ve işitsel mesleki İngilizce konularının anlatılması. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
1 | Mesleki İngilizceye giriş | | | 2 | Sinema ve televizyon alanındaki terimler | | | 3 | Sinema ve televizyon alanındaki terimler | | | 4 | Sinema ve televizyon alanındaki terimler | | | 5 | İletişim alanındaki akademik kavramlar | | | 6 | İletişim alanındaki akademik kavramlar | | | 7 | İngilizce akademik bir metin yazabilmek için gerekli bilgiler | | | 8 | Ara sınav | | | 9 | Mesleki İngilizce kullanarak diyalog kurabilme | | | 10 | İletişim alanında çeviri yaparken dikkat edilmesi gerekenler | | | 11 | İngilizce diyalog çalışması | | | 12 | İngilizce diyalog çalışması | | | 13 | İngilizce çeviri çalışması | | | 14 | İngilizce çeviri çalışması | | | 15 | Genel değerlendirme | | | 16 | Final | | |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
King, Geoff - New Hollywood Cinema, I.B. Tauris Publishers, London-New York, 2002.
BORDWELL, David, Narration in the Fiction Film, 1985, Madison: University of Wisconsin Press.
McQuail, Denis - Sven Windahl, İletişim Modelleri, çev: Konca Yumlu, İmge Yayıncılık, Ankara, 1997.
McQuail, Denis, Mass Communication Theory: An Introduction, 2.nd ed. Sage. London, 1987.
McQuail, Denis and Sven Windahl, S. Communication Models For The Study Of Mass Communication, Longman, Essex, 1993. |
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | | Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
|
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Final Sınavı | 1 | 1 | 1 |
Derse Katılım | 14 | 3 | 42 |
Bireysel Çalışma | 12 | 3 | 36 |
Ara Sınav İçin Bireysel Çalışma | 1 | 6 | 6 |
Final Sınavı içiin Bireysel Çalışma | 1 | 6 | 6 |
Okuma | 14 | 2 | 28 |
|
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
ÖÇ1 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 | | 4 | 3 | 2 | 5 | | | | | | | ÖÇ2 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 | 2 | 5 | 3 | 3 | 5 | | | | | | | ÖÇ3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 2 | 1 | 5 | 2 | 3 | 5 | | | | | | | ÖÇ4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 1 | 1 | 5 | 2 | 3 | 5 | | | | | | |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
 |
|
Ege University, Bornova - İzmir / TURKEY • Phone: +90 232 311 10 10 • e-mail: intrec@mail.ege.edu.tr |