Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
801002272019RADYO REKLAMCILIĞI VE YAPIMISeçmeli234
Dersin Seviyesi
Lisans
Dersin Amacı
Radyo reklam prodüksiyonunu tüm yönleriyle öğretecek becerileri geliştirmektir. Etkili radyo reklam metni yazımı, senaryo aşaması ve yapımın gerçekleştirilmesine ilişkin verilen temel bilgiler doğrultusunda reklam prodüksiyonu üretmek amaçlanır.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Doç. Dr. Özlem ATAMAN
Öğrenme Çıktıları
Öğrenim Türü
Örgün Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Bir radyo reklamı tasarlama ve prodüksiyonunu gerçekleştirmektir.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
Broadcast Announcing Worktext A Media Performance Guide/ Alan R. Stephenson Reklam Yazarlığı, Müge Elden, İletişim yayınları Adım Adım Reklam Üretimi, Nesrin Tan Akbulut, Elif Eda Balkaş, Beta Yayınları, 2006 Joseph Sugarman, Reklam Yazarının El Kitabı, Media Cat Yayınları Media Talk/ Ian Hutchby, Media Talk Spoken Discourse on TV and Radio/Andrew Tolson Forms of Talk/Erving Goffman Creating Powerfull Radio/ Valerie Geller
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
TOPLAM0
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)0
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12

13

14

15

16
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ege University, Bornova - İzmir / TURKEY • Phone: +90 232 311 10 10 • e-mail: intrec@mail.ege.edu.tr