Dersin Kodu | Dersin Adı | Dersin Türü | Yıl | Yarıyıl | AKTS | 801002272019 | RADYO REKLAMCILIĞI VE YAPIMI | Seçmeli | 2 | 3 | 4 |
|
Dersin Seviyesi |
Lisans |
Dersin Amacı |
Radyo reklam prodüksiyonunu tüm yönleriyle öğretecek becerileri geliştirmektir. Etkili radyo reklam metni yazımı, senaryo aşaması ve yapımın gerçekleştirilmesine ilişkin verilen temel bilgiler doğrultusunda reklam prodüksiyonu üretmek amaçlanır. |
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri |
Doç. Dr. Özlem ATAMAN |
Öğrenme Çıktıları |
|
Öğrenim Türü |
Örgün Öğretim |
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler |
Yok |
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar |
Yok |
Dersin İçeriği |
Bir radyo reklamı tasarlama ve prodüksiyonunu gerçekleştirmektir. |
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği |
|
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar |
Broadcast Announcing Worktext A Media Performance Guide/ Alan R. Stephenson
Reklam Yazarlığı, Müge Elden, İletişim yayınları
Adım Adım Reklam Üretimi, Nesrin Tan Akbulut, Elif Eda Balkaş, Beta Yayınları, 2006
Joseph Sugarman, Reklam Yazarının El Kitabı, Media Cat Yayınları
Media Talk/ Ian Hutchby,
Media Talk Spoken Discourse on TV and Radio/Andrew Tolson
Forms of Talk/Erving Goffman
Creating Powerfull Radio/ Valerie Geller
|
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları |
|
Değerlendirme | | Dersin Sunulduğu Dil | Türkçe | Staj Durumu | Yok |
|
İş Yükü Hesaplaması |
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi |
|
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek |
 |
|
Ege University, Bornova - İzmir / TURKEY • Phone: +90 232 311 10 10 • e-mail: intrec@mail.ege.edu.tr |