Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
9308025082011In Vivo Modeller: Davranış Seçmeli126
Dersin Seviyesi
Yüksek Lisans
Dersin Amacı
Bu dersin amacı sinirbilim çalışmalarında hayvan modellerinin öneminin kavranması ve pek çok davranışsal modelin temel uygulama ilkelerinin öğrenilmesi ve bu modellerin birinin uygulayabilecek kadar iyi öğrenilmesidir
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Öğrenme Çıktıları
Öğrenim Türü
Örgün Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Bu derste öğrenci sinirbilim çalışmalarında hayvan modellerinin önemini ve bir kaç davranışsal modelin nasıl uygulamadığını öğrenecektir. Bu derste spontan lokomor aktivite, depresyon modelleri (kronik stress ve zorlu yüzme testi), ve bazı temel öğrenme modelleri (aktif , pasif sakınma, yer öğrenme)
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
1. Ganong WF. Review of Medical Physiology (2009), McGraw-Hill. 2. Principles of neural sciencesE.R. Kandel, J.H. Schwartz, T.M.Jessell(2000), McGraw-Hill. 3. Behavioural Neuroscience Apractical Approach A. Sahgal Oxford university Press.
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
Ara Sınav150
Ev Ödevi150
TOPLAM100
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
Final Sınavı1100
TOPLAM100
Yarıyıl (Yıl) İçi Etkinlikleri40
Yarıyıl (Yıl) Sonu Etkinlikleri60
TOPLAM100
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)0
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ege University, Bornova - İzmir / TURKEY • Phone: +90 232 311 10 10 • e-mail: intrec@mail.ege.edu.tr