Ders Öğretim Planı
Dersin KoduDersin AdıDersin TürüYılYarıyılAKTS
9204055432017E-Pazarlama Seçmeli118
Dersin Seviyesi
Doktora
Dersin Sunulduğu Dil
Türkçe
Dersin Amacı
Bu dersin amacı e-pazarlamanın pazarlama stratejisi içindeki rolünü anlamak ve siber pazarlardaki gelişmeleri analiz etmektir.
Dersi Veren Öğretim Görevlisi/Görevlileri
Prof. Dr. Rezan TATLIDIL
Öğrenme Çıktıları
Öğrenim Türü
Örgün Öğretim
Dersin Ön Koşulu Olan Dersler
Yok
Ders İçin Önerilen Diğer Hususlar
Yok
Dersin İçeriği
Bu derste çevrimiçi ve çevrimdışı araçların entegre kullanımıyla güçlenen pazarlama karması aktarılacaktır. E-pazarlama ve özellikleri, e-pazarlama ve e-ticaret arasındaki ilişki tartışılacaktır. Çeşitli firmaların e-pazarlama planları incelenecektir.
Haftalık Ayrıntılı Ders İçeriği
HaftaTeorikUygulamaLaboratuvar
Ders Kitabı / Malzemesi / Önerilen Kaynaklar
• E-Marketing 5/E, by Judy Strauss, Raymond Frost, Prentice Hall • Internet Marketing: Strategy, Implementation and Practice, 4/E Dave Chaffey , Fiona Ellis-Chadwick, Kevin Johnston, Richard Mayer, Prentice Hall, 2009 • Digital Business: Concepts and Strategies, 2/E, Eloise Coupey, Prentice Hall, 2005 • Internet Marketing, Barbara Cox, William Koelzer, Prentice Hall 2004
Planlanan Öğrenme Aktiviteleri ve Metodları
Etkinlikler ayrıntılı olarak "Değerlendirme" ve "İş Yükü Hesaplaması" bölümlerinde verilmiştir.
Değerlendirme
Yarıyıl (Yıl) İçi EtkinlikleriAdetDeğer
TOPLAM0
Yarıyıl(Yıl) Sonu EtkinliklerAdetDeğer
TOPLAM0
TOPLAM0
Staj Durumu
Yok
İş Yükü Hesaplaması
EtkinliklerSayısıSüresi (saat)Toplam İş Yükü (saat)
TOPLAM İŞ YÜKÜ (saat)0
Program ve Öğrenme Çıktıları İlişkisi

1

2

3

4

5

6

7

8

9

10

11

12
* Katkı Düzeyi : 1 Çok düşük 2 Düşük 3 Orta 4 Yüksek 5 Çok yüksek
 
Ege University, Bornova - İzmir / TURKEY • Phone: +90 232 311 10 10 • e-mail: intrec@mail.ege.edu.tr